wildbee

Alla inlägg den 29 maj 2012

Av Hanna Bergdahl - 29 maj 2012 10:37

För det är Hannas födelsedag, hurra hurra hurra!!! :-) Haha. Grattis till mig själv!!


Jaa sedär. Min födelsedag idag, 25 år. Halvvägs till 50 då :-) Dagen spenderas i städandets tecken. För imorgon ska vi ha kalas här. Eftersom jag jobbar kväll idag, på min födelsedag. Börjar först kl 16 :-) Så nu måste jag gå och fortsätta städa, och plocka här. Sen tänkte jag hinna handla också innan jag börjar jobba. Eftersom jag jobbar även imorgon också, slutar 14:45. Så hinns det inte med så mycket då jag kommer hem. Då bör det mesta vara klart! Garnera tårtorna hinner jag göra då jag kommer hem iaf, och äta middag :-) Är ingen fara, Jonas är ju ledig imorgon så han hinner ju fixa medans jag är på jobbet.


Ha en bra dag alla mina vänner! :-)

Ovido - Quiz & Flashcards