wildbee

Direktlänk till inlägg 2 mars 2014

Barnmässan

Av Hanna Bergdahl - 2 mars 2014 22:13

Jag och Wilma var ner på Barnmässan en sväng på Lördag. Vilket såklart var väldigt uppskattat av bruden våran :) Hon hann med lite av varje så som att rida på hästarna där ute, fiska fiskedamm, ansiktsmålning, kika på cheerleading uppvisning och lite annat skoj.

Var mindre kul för mamman då vi väl kom hem, för herregud vilken foglossning jag fick. Aaaaj! Måste varit alla trappor vi sprang i, upp och ner. Jag gjorde inte mycket mer den dagen, förutom att vi var på kalas hos grannen :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Bergdahl - 21 februari 2014 12:53


Wilma vaknade upp förkyld på morgon och efter ett tag tyckte jag att hon var lite varmare än vanligt. Tog tempen på henne och den visade 38,1. Inte så hög som tur var :) Så vi myser mest bara idag, tittar på barnprogram och ligger i soffan. Tur att j...

Av Hanna Bergdahl - 2 februari 2014 12:55

Glömde ta en förebild på hur det såg ut. Men här får ni iaf efterbild :) Den röda korgen på väggen kommer nog inte vara kvar sen. Och kommer bli så mycket bättre med en VIT hel bänkskiva där över! :) Ni ska få se efterbild sen då bänkskivan är på pla...

Av Hanna Bergdahl - 2 februari 2014 11:52

Japp, idag blir det städ av tvättstugan. Rensade ju där inne på hyllorna för någon vecka sedan bara. Nu ska jag ta bort allt som ligger på bänken och städa i överskåpet så det blir bättre ordning där. Sen någon dag kommer pappa och min bror hit och h...

Av Hanna Bergdahl - 3 januari 2014 17:56


Väntar på att maten ska bli färdig. Fylld fläskytterfile med philadelphia med smak av vitlök och örter, bacon och soltorkade tomater. Klyftpotatis och sås till det :) Mums! ...

Av Hanna Bergdahl - 15 december 2013 08:47


Ja, Wilma ska bli storasyster. Vi hoppas att det ska vägen denna gång då jag haft 2 missfall innan denna. Såhär långt som vi är nu har vi inte kommit tidigare :) Så vi håller tummarna! Wilma är överlycklig, och längtar enormt mycket och tycker bebise...

Skapa flashcards