wildbee

Alla inlägg under oktober 2011

Av Hanna Bergdahl - 21 oktober 2011 13:35

... för det är Jonas födelsedag! Hurra hurra hurra :)


Grattis på födelsedagen älskling :)

I LOVE YOU!


 

Av Hanna Bergdahl - 16 oktober 2011 14:17

Så var helgen slut. Eller ja, inte riktigt ännu men snart :) Snart åter till vardagen igen.


Var ett tag sedan jag bloggade, sorry för det! :) Jag har lyckats bli förkyld IGEN!!? Fattar inte? Jag var ju förkyld 2 ggr på 3 veckor för bara några veckor sen. Och nu igen liksom? Vad är felet? Inte har jag tid med nå sånt. Jag är fett less! Kan ju inte träna heller, och jag som kommit igång. Det är sååå typiskt. Näe, dumma förkylning stick och brinn någonstans!


Sen något annat som gör mig irriterad är att våran bil är trasig. Eller trasig och trasig, den dog helt enkelt. Jonas skulle ha slutat redan kl 15 i Fredags, och såg fram emot att han skulle komma hem tidigt för en gång skull. Men blev det så? Svar: Nej... Han var hemma först efter kl 18 någon gång!

Han körde från parkeringen på ikea och hann en liten bit så dog bilen. Man kan starta den och så fort den går upp lite i varv så dör den lika fort. Bilen står på en verkstad i Happis, någon som min far känner som han har jobbat med förut. Så jag hoppas det snabbt är fixat. Biljävel...


Tack och hej för mig!

Skapa flashcards