wildbee

Alla inlägg under december 2011

Av Hanna Bergdahl - 31 december 2011 10:58

Hoppas ni alla hade en bra jul? :) Det har vi haft iaf.


Nu vill jag passa på att önska er alla ett riktigt...

GOTT NYTT ÅR!

 

Själv åker vi till Luleå på en stund och firar in det nya året där. Hos Per och Madde! :)
Wilma och Jonas är just nu i duschen, sen är det min tur att hoppa in i den. Efter det äter

vi lite lunch i form av varmkorv och sen packar vi in oss i bilen och åker mot Luleå :)

Hoppas ni alla andra får en trevlig kväll. Det ska då vi ha ;)

Av Hanna Bergdahl - 24 december 2011 09:51

Julafton är äntligen här. Wilma har fått öppna ett paket på morgon. I det paketet var det en tröja i :) Och lika glad är hon som vanligt. Det är så roligt att se hur lycklig hon verkligen är då hon får öppna paket. Jag visste att det var nå klädesplagg i den, men jag visste faktiskt inte vad för klädesplagg. Det hade jag hunnit glömma bort. Nåja. Nu ska vi strax bege oss ner på stan för ett ärende, och sen ska vi bara vara hemma och göra oss i ordning och förbereda oss inför lite julfiranden. Först Kalix, sen Sangis...


Imorgon blir det väl mest troligt utgång också. Ska bli kul :)


Ville bara önska er alla....

EN RIKTIGT GOD JUL! :)

 

 


Av Hanna Bergdahl - 18 december 2011 20:45

...kvar till julafton. Längtar ni? :) Kan ju säga att Wilma längtar. Hon frågar varje dag om det inte är julafton nu så hon får öppna alla sina julklappar. Ska köpa en köttbit i veckan och göra en tjälknöl som jag ska ta med till syster och dom på julafton. Hoppas det blir lika gott som sist. För då var det så jäääkla gott ;) Mums.


Helgen har för övrigt gått alldeles för fort tycker jag.

Av Hanna Bergdahl - 17 december 2011 12:23
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards