wildbee

Alla inlägg den 26 juli 2012

Av Hanna Bergdahl - 26 juli 2012 22:43

Jobbat idag, som vanligt. Nästa vecka är det dags för hästveckan igen. Med det innebär att jag jobbar alla dagar utom 1. Efter den veckan är man trött kan jag lova! Åkte ut till stugan i Måndags efter jobbet. Var riktigt skönt att få vila upp sig efter helgen :) Var ledig Tisdag och Onsdag jobbade jag kväll. Åkte hem vid lunch på Onsdag. Dags för jobb imorgon igen. Skulle egentligen ha slutat kl 12. Men tog på mig extra så jag slutar inte förrän halv 5 :-P Ångrar mig lite såhär i efterhand, men det är ju lätt att vara efterklok ;-) Det ska nog gå bra.

På Lördag morgon åker vi till Uleåborg i Finland. Vi ska till Eden och bada, shoppa osv :-) Bara ha det mysigt helt enkelt. Ska bli kul att hitta på något med Wilma. Hon gillar ju att bada ;-)

Skapa flashcards