wildbee

Alla inlägg den 21 juli 2012

Av Hanna Bergdahl - 21 juli 2012 22:20

Bloggar från mobilen nu. Laddade ner bloggappen. Så kanske blir fler blogginlägg framöver nu :) Ska försöka. För jag startar typ aldrig min bärbara!

Ha en fortsatt bra kväll mina vänner :)

Mammas flicka!!

Av Hanna Bergdahl - 21 juli 2012 22:15

Sitter i soffan och ser Skilda Världar ;) Jobbar i helgen, delad tur väntar imorgon. Längtar till Tisdag, då är jag ledig :) Så efter jag slutat på Måndag åker vi ut till stugan. Helgen är jag ledig och då ska vi åka till Eden i finland och bada. Sover där från Lördag till Söndag :) Så tänkte vi åka in till stan där för lite shopping också, se vad dom har för utbud. Ikea tar vi på hemvägen :)


Bild på Wilma då hon somnade i vagnen på rallycrossen :)

Ovido - Quiz & Flashcards