wildbee

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Hanna Bergdahl - 15 januari 2012 16:25

Skulle du vilja ha lite finare underkläder för de mer speciella tillfällena? :)

Besök TopLady då!


Vem är TopLady, varför TopLady..

Vi vill ge dig den där lilla extra känslan av att vara oemotståndlig vid
alla romantiska tillfällen. Vi ger dig de första och bästa alternativen
av billiga och sexiga underkläder på nätet.



Av Hanna Bergdahl - 15 januari 2012 16:19

Jag har nyss avslutat mitt mjukbrödsbak :) Får se hur detta blev.

Men jag hoppas att dom blev goda och går att äta :) Hade lite ost på som topping.

Funderar på att städa toan nu kanske? Sådär ordentligt så man får bort att skit från alla hörn, bakom toan osv.

Tror banne mig att jag ska göra det :) Och göra lite nytta här hemma. Känns som att det är en sån dag idag då jag känner för att göra sånt. Då det lika är så kallt ute. Jag och Wilma har ju varit ut en sväng redan till ICA och handlade till brödbaket. Så då kan vi göra nytta inne istället :) Kanske tvättar lite också då man lika är igång.


Vad gör ni en Söndag som denna? :)

Ovido - Quiz & Flashcards