wildbee

Alla inlägg den 18 november 2011

Av Hanna Bergdahl - 18 november 2011 20:04

Jag vet, ursäkta mig. Men jag har haft annat att göra, eller nåt ;)


Fredag idag, skönt. Just nu inväntar jag hem min gubbe från jobbet. Eftersom IKEA har bestämt sig för att ha längre öppettider varje dag nu till kl 20, så får pappan i huset jobba länge om kvällarna. Och eftersom han pendlar är han ungefär hemma just före 21. Trist för oss, för Wilma sover varje kväll han kommer hem, de dagar han slutar 20 så att säga. Vilket är rätt ofta. De flesta pass han har är 10-20, eller 13-20. Sen finns det undantag ibland 10-17, eller 10-15. Men dom förekommer inte så jätte ofta. Och jobbar han 10-20, så åker han hemifrån vid 9 och är hemma vid 21. Jaja, nog tjatat om det :)


Jaja, nog tjatat om det. Vad jag ville var att säga att jag längtar tills han kommer hem för då ska vi äta middag. Rostbiff, klyftpotatis, en god sallad. Mmmh vad gott! Jag längtar...


Och från en sak till en annan... Var tusan är snön? Jag tycker den kan komma nu så det blir lite ljusare :) Och nästa helg är det ju faktiskt första advent, så det vore ju faktiskt rätt mysigt om det skulle komma lite snö tills dess. Punkt.

Ovido - Quiz & Flashcards