wildbee

Alla inlägg den 30 september 2011

Av Hanna Bergdahl - 30 september 2011 14:26

Ja, äntligen är det helg!


Har varit på spinning vid lunch, så dagens träning är bortgjord. Känns jäkligt skönt måste jag säga :) Slut var jag, otränad som man är. Men det kan ju bara bli bättre så att säga ;) Gjorde bort och duschade där borta på TC, och cyklade och hämtade gumman från dagis. Tog tag i hemmet och vek tvätt, och hängde tvätten som jag hade startat innan jag for iväg och tränade. Fan vad det är tråkigt att hänga och vika tvätt, är det bara jag som avskyr det eller?? :P


I eftermiddag blir det goooo middag, oxfilé med massa goda saker till. Som jag tänkte att jag ska tillaga hos mor och far. Jag lagar den hos dom, men jag står för allt. Smaaart va ;) Yes! Jag längtar...


Vad ska du göra i helgen?

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards