wildbee

Alla inlägg den 10 september 2011

Av Hanna Bergdahl - 10 september 2011 18:43

Tror maten börjar vara klar nu, vitlöksbaguetterna är det vi väntar på ;) Så nu ska vi hugga in, jag är hungrig!

Av Hanna Bergdahl - 10 september 2011 17:01
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Hanna Bergdahl - 10 september 2011 16:18

Är less min förra blogg. Tänkte testa något nytt :) Gör samma som Camilla, tycker det passar perfekt då man kan lösenordsskydda vissa inlägg, som är lite mer privata osv. Helt enkelt så att om jag inte tycker att hela världen ska få läsa vissa inlägg. Bara de som förtjänar det ;)


Såååå, ni som vill ha lösenord får fråga, så ska jag se vad jag kan göra åt saken!

Kommentera, skicka meddelande på Facebook. Ja, sms funkar väl också ;)


Ciao!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards